I look to you, boskabout ;)

24 12 2009

De wondere wereld van het internet/bloggen heeft ervoor gezorgd dat ik voor mijn kerst (via via via via via via via) een cadeautje van boskabout heb gekregen. Dat op zich was al een cadeau 😉 maar ook de cd was meer dan welkom.

Ik kreeg immers een stokje toegesmeten. Toen ik er eerst van hoorde (“boskabout wil je een stokje gooien”) was mijn eerste reactie : “thanx but no thanx”. Het stokje in kwestie bleek echter de comeback-cd “I look to you” te zijn van niemand minder dan hÊt idool uit mijn tiener (en, ik geef het toe, ook latere) jaren, Whitney Houston. Yes, she’s back ! (full review volgt later)

De oorsprong van deze leuke verrassing ligt bij, als ik het goed begrepen heb, Adhese die voor Sony Music een eindejaarsactie doet. De actie houdt in dat er 10 cd’s worden weggegeven :
Alicia Keys – The Element of Freedom (Matuvu)
Britney Spears – The Singles Collection (Zofie)
Foo Fighters – Greatest Hits (Houbi)
Ke$ha – Animal (Boskabout)
– Leona Lewis – Echo
Susan Boyle – I Dreamed A Dream (Mick!)
Whitney Houston – I Look To You (Ms Powder)
– Shakira – She Wolf
– Kathleen – In symfonie
The Ditch – In this world (gammet)

Ik heb besloten om een cd van The Ditch aan gammet te geven.

Gammet, nu ist up to you om iemand dienen baton te gooien ! 🙂

Actions

Information

One response

25 12 2009
Generositeit. De max! « Rost goed …

[…] Boskabout. De man was blij met z’n babe en wierp het stokje richting een Whitney Houston fan. MsPowder dacht dat ik misschien een fan was van Shakira. Helaas ging het om de cd en niet de vrouw. Maar ze […]

Leave a Reply

